nybörjare (y'

okej, nu har jag skaffat blogg, alla andra har det så kände att
jag oxå ville ha det då ;) jaja, ska väl försöka förstå mig på det
här oxå, haha!
iaf, idag skulle vi gå 2,3 mil med skolan, ojoj kanske kan va drygaste.
gick bra ända tills jag började få ont i fötterna, gick bara oh gnällde
sista biten, men så ärè (; kom hem runt 1, sov i nån timme osen
drog jag upp till linnsan där ida oxå va, drog till träningen, eller
träning oh träning men... :D sen blev det oh kolla match efter med
linn, ida & nåra 96 bruudar ;D sen hem, och tack felicia att jag &
ida fick låna din cykel, haha! behövdes verkligen ;) men nu måste
jag plugga, såå tråkigt, och det här inlägget blev långt, men vem bryr sig?
skriver väl imorrn.

puss babes! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0