kööping!

tjaaaeh!
sebbes hår blev kaanon! mitt syns det inte så jättemycke på, tur det kanske? ;-) hah!
jajaa, blev oh ta tåget in till köping med bruudarna. kom fram runt halv 8,
va där oh bara chillade ett tag, senare träffade vi massa folk & hade det
trevligt! :D  träffade shalle, åkte karuseller med honom osen drog vi oh
käkade pizza, den grabben e ju bara för skön asså! :D hahah!
mjaa, sen stan igen oså, massa folk va det, så det va kul (;

nu sitter jag & linnbabee hemma hos mig :)
vi satt ute oh chillade på balkongen, sen kom edwin ut på sin balkong. ah, vi bor ju typ
mittemot varann såå..
haha! han är ju bara för knas! ;D
aoow, imorrn blir det fullt upp, men ska iaf in till köping
igen med rebecca ida & linn,
- såå bäst är dom! ;*    hihih.
nej, nu ska vi nog krypa ner i sängen oh sova, godnatt! (-:


slänger in en bild sen i vintras på mig & bäästalinn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0