svensk sommar....

heeey!
Orkar inte skriva så mycke om skolavslutningen meen
sov hos jennelie, vi fixade oss oh ida kom sen oh hjälpte
mig med mitt år, oh jenkens oxå (: hah, sen blev det skolan, oså
kyrkan som vanligt. Sen fikade alla bruudar, så skulle vi kolla på studenterna
men det regnade oh blev kallt, så vi drog hem till jenken oh fixade till kvällen istället ;)
så vi va där på kvällen sen, sen behöver vi inte skriva mer här ;) hah, det tar vi nån annan gång! :D
jajaa, sov läänge på lördagen sen, oså va jag med ida & linn (-:
igår spelade vi maatch, vann med 5-0, gjorde 2 mål, kanoon vaaah ;)
 
nu sitter jag här med linnsaan ;) får se vad vi hittar på för bus ;) hihi
iaf, match ikväll mot valskog, lääär bli kul ;D  haha, hoppas vi slipper reegn,
har ju fan regnat hela helgen, fan för svenska sommaren asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0