kanoonbra! (y'

tjooobreee! :D
har inte hunnit skriva, har sovit hos linn & varit ute länge såå (;
igår vaknade jag med linn bredvid mig! ovanligt? njääe, kanske inte, hah
aja, pappa väckte oss vid 8, käkade frukost och drog till samlingen, jag skulle
spela med damerna mottortuna, så vi åkte buss dit, för dom skulle vidare till
sthlm & kolla åp sverige danmark, men jag & linnsan åkte hem (:
vi vann matchen med 7-1, alla va kanoonbra och jag fick göra ett mål (;
chiiill vaah!
när vi kom hem fixade vi oss osen drog vi till ekbacken och kollade på alaget som spelade.
blev 3-3, ahaaja, sen drog vi och hämtade min cykel osen upp till linn & käkade gott & kollade
på sverige-danmark. sverige sög som fan, herreguud! ;o
så  i helvtid drog vi till statoil & köpte godis & drog ut på stan, träffade m & r oh massa annat
folk ;) sen kom vi hem runt 12 tiden, bäddade oh fixa osen slog vi på en film & somnade till den ;*
hihi, linn är så bäst! (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0