reeegn

hallååå!
orkade inte skriva nånting igår, va så himla trött när jag kom hem,
herregud! :D spelade match i västerås mot Aros, hmm, dom va ju...
bra? hah, njäe inte direkt. Vann iaf med 13-0, gick piss dåligt för mig,
gjorde 2 mål men skit i det, orkade knappt springa, mina ben va trötta :)
haha, jaja..
idaag, mångkamp i skolan, tråkigt som fan, och dåligt väder!! hoppas fan inte
att det regnar på avslutningen som alla säger :'(((
aja, slutade vid 11 idag skönt som fan, drog hem oh sov, väntade på att bruur
skulle sluta. När han kom hem tog vi tåget till Västerås för han skulle ha kläder
till avslutningen oh jag skulle ha skor, men hittade inga... buhuh, så åker till
köping (?) imorrn oh får leta som bara den! men så ärè när man inte är ute i god tid ;) haha
jaja, hade det iaf kul med adam, inte ofta jag åker iväg med honom inte! :)
nu ligger jag här, inget bra på tv idag heller så slår väl på en film snart.
Imorrn blir det oh leta efter skor, osen kanske sola med ida & jenken om jag hinner (;
ska dra nu..
puss! ;*

bild från förra sommaren, jag & brooor :D haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0