lämnade min kompis...

Tjohoo!
Vaknade runt 9 för jag skulle till stugan, men då sa mamma
att jag kunde åka med mormor & morfar när dom skulle dit, så
dom kommer runt 3 & hämtar mig. Får se när jag kommer in till stan
sen?
aja, när mamma sa det så gick jag upp & la mig i sängen och somnade om.
Men vaknade runt 12 för det ösregnade!!
Så jag låg bara kvar & segade i sängen. Då kom min söta kisse & gjorde mig
sällskap, så söt är han :) haha

Jag läste nyss Linns blogg, och såg att hon hade lagt ut en massa fula bilder på mig :O
hahah, jag skrattade verkligen åt dom ;D
Så såg jag att hon hade skrivit att hon la ut dom bara för att jag lämnade henne....
och då menar jag inte att jag lämnade henne & aldrig mer skulle va med henne. Utan vi hade skit tråkigt båda två, så sitter vi & drygskriver med varandra, så skriver jag att jag ska sova, då skriver hon att jag lämar henne.
hahahah, så rolig är hon. Men jag älskar henne ändå ;*
Men hon kommer få igen för bilderna hon la ut.... ;)
Nu ska jag käka frulleee, sen fixa mig sen blir det stugan, ;)
puss ♥


Kommentarer
Postat av: liinnn´

jag menade att vi aldrig mer kommer att prata amanda!!??? ;o

2009-06-19 @ 18:31:28
URL: http://liinnsimonsson.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-19 @ 18:36:32
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0