i taket lyser stjärnorna

Vann matchen med 3-1, gjorde 2 mål ;) haha
Vad va det med alla idag egentligen?, alla hetsade
som fan ;D haha, fett kul, deras tränare skällde ut ida,
herregud, skulle bara velat lagt mig på backen & börjat
as garva :D hahah,
aja, vi vann iaf, det e liksom grejen ;)

Efter matchen skjutsade pappa mig Ida & Linn direkt
till Linn. För Cajsa hade hyrt film,
i taket lyser stjärnorna
hah, gullig hon är, så vi kollade på den (:
Runt halv 12 slutade filmen, då drog jag & Ida hem.
 
Imorrn är det midsommar. Blir stugan först oså,
sen får vi se om jag kanske åker med m&m hem, så att jag får
träffa tjejerna :-) 
för jag vill ju faktiskt vara med mina favoriteer på midsommar oxå :) ♥

hahahah! sötaste bilden på mina brudaar asså! ;D


Kommentarer
Postat av: ida

ful bild !;O

hahah deras tränare hahah omg asså

2009-06-19 @ 15:33:48
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0