domaren..?

tjaaatjaaa! sköön dag idag faktiskt, gick upp vid 9. Ingen skola idag eftersom vi skulle jobba hemma, nå operation dagsverke (???)aja, klar vid halv 10 - 10, då fixade jag mig sen komm linnbabe hit :)  så hon jag och mamma åkte och hämtade upp ida så drog vi vidare till örebro, marieberg. Skulle köpa skolavslutningskläder, och ja, det hittade jag + lite annat (: men jag hittade inga skor, men det får jag köpa snart! åkte hem från örebro vid 4, kom hem, packade oså sen till samlingen. Fotbollsmatch i rytterne, vann med 2-1, såå skön vinst aasså  bra match & bra spel! men domaren...  njääe, inte helt bra, fick ingenting med oss, kan nog kalla det för hemmadomare ;) nej, han var värdelös, punkt slut! kom hem runt halv 10, käkade oh seegade lite, nu sitter jag häär, ska sova snart. Mentorsdag imorrn, ska kolla på film och bara ta det lungt tror jag?  jaja, nu går nog alla och längtar lika mycke som mig till freeedag, ska blir så skönt med sommarlov, herregud så skönt det ska bli! :DD
nej, nu ska jag sova,
puuuuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0