bra ovärt

hejhejj!
dåligt väder idag, inte kul alls juu, kan det inte bara bli
sol & massaa värme? :)
hmm, jaja..
annars idag då, skola, ingen kommentar asså. Vill bara att
det ska blir ett fett jävla sommarlov som ska bli så jääkla bra! (:
Det är ju så ovärt att vara i skolan sista dagarna, man går på lektionerna,
men man gör ändå inge vettigt, sitter bara där ju? ;o
haha, så drygt bara. Men vi fick sluta vid 2, drog hem och käkade oså.
Sen väntade jag på bästalinnsan som va på akuten i Västerås idag.
Hon hade vätska (eller va det nu va? ) i knät, tycker så synd om henne ;-(
Hoppas att det blir bra snart.
Kollade på träningen idag med henne, jag var inte med för att jag är såå sliten
efter alla träningar oh matcher, så kände att jag behövde vila idag ;k heh
åååh, äntilgen så ärè fredag imorrn, och helg! skönare är det ju verkligen inte (;
men tråkigt om det ska vara så dåligt väder juu ;o
aja, helgen ska nog bli lyckad iallafall :)
nej, nu ska jag kolla på dodgeball som går på 6an, den är så kul tycker jag :D haha
pusspuss! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0