alltid lika gott

blev inte nån match idag, det blev inställd :(
för valskog hade inge lag, fan va lack jag blev ;) hah,
så jag oh linn cyklade te ekbacken oh snackade med
våran tränare lite, sen ringde vi ida oså mötte vi henne vid
konsum, vi hyrde filmer på vilsta. det blev     ps. i love you
& reno 911. 
ps. i love you va helt okej faktiskt, meen reno 911 va ju mer
än katastrof!  Dålig humor kanske man kan kalla det?  hah,
jaja då blev vi lite suurisar så vi cyklade iväg till donken, åt glass, såå jävla gott! ;)
oså satt vi oh snackade lite tills linn började hetsa oh sa att vi skulle dra ;d
hmm.. jaja, så vi cyklade till ekbacken oh lämnade linnsan, sen
så cyklade jag & ida mot henne, lämnade henne oså cyklade jag hem ;)
sitter här nu, kom hem för typ 30 min sen ;) trött som stryk, ska slå på tvn oh
sova för imorrn kommer linnbabee hit runt 12, så måste komma upp tills dess ;)
sova snaart då,  men först.... maat!!! :DD
alltid lika hungrig på kvällarna... ;) heh, så det kan va!
meen..
puss & godnaatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0